Sayfalar

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Sıkılmak? Eveeet!

Az önce sevdiceğimi evine gönderince içimde bi yazma isteği uyandı nedense, karnım da ağrıyo istediğim kadar saçmalayabilirim.
Yurtdışına(Bulgaristan) gideceğiz diye tatilimizi olabildiğince erteledik ama baktık bu iş biz erteledikçe daha çok  erteleniyo kolları sıvadık ve caanım yurdumun bi köşesine tatile gideceğiz umarım. En kısa zamanda buradan kurtulmam lazım çünkü evdeki tek eğlencem ellerimi una daldırıp bundan zevk almak. Pek bir şey de yiyesim yok sıcaklardan sadece su tüketiyorum! Günde bir anda 5 kilo alıp akşama vermem bundan olabilir de tabii~
Kendimi animelere verdim bi yandan ama ne izlediğimi hatırlamıyorum bile sağ tarafta m.a.l. adresim olması lazım oraya bi tıkıtık yapın o size gösterir ne haltlar karıştırmışım.
Hadi benim hiki krizim tuttu size noluyo lan? Kimse bir şey yazmıyo ya bloglarına "off çok sıkılıyorum ölüyorum geberiyorum" falan yazın bari; en azından kendimi yalnız hissetmiyim ühühü...
Tatile de haftaya gideceğiz inş~ *tehey*

Not: Acaba blogun adını değiştirsem mi artık? Önerileri alayım?

2 yorum:

  1. değişim iyidir. ben betamore'u bıraktım, gidersahipleri.com 'a geçtim :) senin de içerik daha çok anime ve mangalardan oluştuğu için animeark, animearkblog, bloganimeark gibi bir şey olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Oysaki ben de hep sıkıldığımı yazdığımı düşünüyordum? sıkılıyorum.blogspot falan mı olsa? Tabi ı da yapamıyoruz ki... :D
    Yine pumpkin gibi belli bi cisim üzerinde yoğunlaşırım heralde isim bulma konusunda çok kötüyüm yea.

    YanıtlaSil