Sayfalar

7 Şubat 2012 Salı

Ne zamandır yazmak istiyorum ama üşengeçlikten midir kaçıştan mıdır nedir elim varmadı bi türlü.
Rahat rahat yazıp içimi dökmek istiyorum bi yandan ama ben yazarak içini dökebilen değilmişim anladım bunu en sonunda. Konuşarak da dökebilen değilmişim. Ben ne cins bi insanmışım nalet olsun ya. Neyse buraya çemkirmeye değil çok süper bişi yapmak için geldim.
Şaka şaka benim yapacağım şeyden nasıl hayır beklersiniz yahu. Benim yerime başkaları yapıvermiş Vagabond adlı süper mangayı.
Miyamoto Musashi hakkında kurmaca bi manga. Inoue Takehiko'yu bilirsiniz. Onu bilmeseniz de Slam Dunk'ı kesin bilirsiniz. Bilmeyen varsa ya X'e doğru gitsin ya da ANN'e seçim sizin.
Anime kıtlığı yüzünden mangaya sardım kendimi önce Cat Street sonra Vagabond çokiyi geldi valla. Vagabond da bi an önce devam etse iyi olacak aslında, duyumlarıma göre ne bitmiş ne de devam etmekte; tıkanmış yani kısaca ühü.
Hıı bi de One Outs diye süpersonik bişi çıkarmışlar bi bak bence. Bi ara favori animelerimi yazsam mı napsam m.a.l.deki favlist aşırı yetersiz yahu.
Neyse buzdolabını kurcaliyim ben azıcık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder