Sayfalar

11 Mart 2012 Pazar

Bu ara yabancı modeller reklamlarda programlarda falan pek bir göze batmaya başladı yahu. Hele Beyaz her hafta bi model çıkarıyor artık. İlk kim başlattı ciddi merak içerisindeyim.
Bir de bi oyundan bahsedecektim: Japanese Hardest Mario diye buldum internette. Bizimkiler "Japon Mario" dese de pek uygun bulmuyorum bunu bi kere Mario zaten Japon hayret bişi. Neko Mario demeyi seviyorum. Oyunu normal Mario'dan ayıran şeyin nolduğunu oynayınca kendiniz göreceksiniz zaten.
Bi de şarkı paylaşmak istiyorum ama videolar fizy falan açılmadığı(daha doğrusu açtığımda pc reset attığı) için ismini söylemek istiyorum açın kendiniz dinleyin hayret bişi: The Cranberries-Zombie
Ha bi de sınavla alakası "barajı geçsem yeter" olduğu halde "ünide ne giyeceğim ben yaa" derdine düşen arkadaşlarımı buradan kocaman mwahlıyorum. Hayat sizinle güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder