Sayfalar

13 Nisan 2012 Cuma

Rüya tabirinden anlayan?

Burçlara da fallara da rüyalarda geleceği görmeye falan da pek inanmam ama şu aralar ciddi tırsışlardayım. Sınavdan önceki bikaç hafta rüyalarımda sürekli birileri ölüyordu ve her rüyam ayrı bi macera. Rüyalarımda bol ekşınlı film izledim resmen. Neyse sonra geçmişti de dün gece yine rüyamda biri ölüyordu. Öldüren ben değildim ama bi okulun önünde herkesin gözü önünde birini öldürdüğü için öldürülen bi kız vardı. Ben çıkıp bağırıyodum siz bu kafayla giderseniz böyle öldürmeler artacak falan.. Sonra bizim takımla gizli bir örgütü çökertmeye çalışıyorduk ama çökertemeden uyandım annem sağolsun.. Bi yerde de birini beyzbol sopasıyla bi güzel benzetiyordum yüzünü hatırlayabilsem keşke o kişinin.. Her neyse yok mu bu duruma bi çare? Masum insanların ölümlerine daha fazla sebep olmak istemiyorum :') Seçilmiş kişi falan mıyım acabağ? Hmm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder