Sayfalar

25 Mart 2013 Pazartesi

Seni rahatsız eden, sürekli peşinde olan düşüncelerden arınmanın en etkili yolu sanırım düşünmeye vakit bulamayacak kadar yoğun olmak.
Yeni kulüplere üye olmak, yeni ortamlarda bulunmak, başkaları için bir şeyler yapmak(kullanılmak değil tabi) ve bencillik etmek istenirse eğer daha önce yapmadığın şeyler yapmak.... daha da uzar gider bu.
Şimdilik hayatım yolunda gidiyor gibi-tabi nakit sıkıntısını saymazsak-
Üst sınıf derslerine girmeye başladım, hatta diğer bölümlerin derslerine de giriyorum denk gelirsem.. Başka başkaa... Ha deli gibi film izliyorum. Önceden bahsettim mi bilmiyorum da(yüksek ihtimal sözünü etmişimdir defalarca) kendime çeşitli listeler hazırladım ve listelerin üstünü çizdiğimde değişik bi haz alıyorum. Tabi istikrarı sağlamak biraz sıkıntılı ama olsun, ben beni böyle kabullendim.
Etrafınızdaki insanlar da sizi kabullenebilecek potansiyele sahip olduklarından işler daha da güzelleşiyor tabi. Önceki öğrenim hayatımda böyle insanlar çok çok azdı. Neyse acıtasyonun sırası değil.

Ha bir şey daha: Eğer ki birisi size karşı bir hata yaparsa, sakın "ben onu değiştiririm" veya "zamanla hatasını anlayacak ve tekrarlamayacak" yanılgısına düşmeyin. Sakın. İnsan ırkının baskın özelliklerindendir değişmemek. o öz, cevher artık herneyse değişmiyor anacım.

Kendine çok iyi bakıyosuun öpüyosun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder