Sayfalar

27 Mayıs 2011 Cuma

Benim neden yukatam yok eneee!

Yolun Neresindeyim bloguna arada bi bakıyodum ama izlemeyi nedense akıl edememişim. Kısmet çekilişeymiş kazanana yukata veriliyormuş~ Yukatanın tipi pek benlik değil açıkçası şöyle Enma Ai'nin kimonosu gibi bir şey olsa ya da beyaz çiçekli mavi yukatalardan falan olsun gelsin canımı yesin. Sevimli biri olmadığımı biliyorum ve bu yüzden bu tuzağa da düşmeyeceğim taam mı! Diyemeyeceğim malesef o yukatayı istemiyor değilim hee, mezuniyette falan bi yukatayla ortalıkta dolaşacağım zaten :D
Bi de şu online alışveriş işini halledebileydim iyidi. Teknolojide neyse de kozmetik için kandıramıyorum bizimkileri ühü ühü.. Bi parfüm bile alamıyorum Avon'un buram buram alkol kokan parfümlerine kalmışım.. Çok acıklı Q__Q Bu taşrada ihtiyacım olan şeyleri bulamıyorum kiii!..
Toplaşın bana bi kimono alın taam mı? Doğum günüme de ne kaldı şurada *-* 3 ay ya kaldı ya kalmadı *ehe* Olmadı Paprika'nın kıyafetlerini hediye edin bir de sprey boya bulun cosplay yapacağım çok özendim <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder