Sayfalar

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Re-reklam!

Artık okullar bitse de rahaat bi nefes alabilsek. Sınavlar ayrı sıkıcı, okullar ayrı sıkıcı. Karneyi biliyoruz zaten bi heyecanı kalmadı onun da. Seneye falan da sınav var ne uzun iş arkadaş. Bir de her sabah serviste aynı şarkıları dinlemek zorunda kalıyorum. Hayır güzel bir şeyler çalsa neyse o da yok! Hele Orçun denen bi lavuğun romantik serrrserinimm diye öttüğü şarkıya dayanmak çok zor, çok çok zor! Kabuslarıma konu olmuş sözlerinden arattım da buldum adamın adını merakımı bastırıp bakmasaydım keşke. Keşkee! Yukarıdaki başlığın ilham kaynağı ise  o sözü diyen ablacığımız. O kelimeden sonra gelen reklamlar resmen beni rahatlatıyor da ondan! Neyse ya amaaan bitiyo bitiyo~
Okul bitiyo yaz geliyo da şöyle bir durum da var; insanlar kokuyor! Daha da kötüsü iğrenç kokuyor! Yaa yaa.. Artık deodorant fiyatlarını mı düşürürsünüüz yardım kampanyalarıyla herkese bedava roll-on mu verirsiniz bilemeyeceğim ama bu soruna kolonyalı mendillerle çözüm bulunamayacağı belli bir şey. Zaten beni araba tutuyor, burnum da hassastır malesef, insanlar da kokuşuk kokuşuk doluşunca etrafıma gelmeyin keyfime!
Bir sorun da öğretmenlerin tripleri. En saçma derslerin öğretmenlerinin vücutlarının sandalyenin yumuşak kısmına değen bölgelerine ağırlık bağlayalım ki kaldıramasınlar. Ders falan da işlemiyorsunuz bari soruları söyleyin! Olmadı sınavda nereden çıkacak onu söyleyin be >__< Önemli derslerin hocaları da pek farklı değil zaten işlemediği halde işlediğini iddaa ettiği kitapta bile yazmayan şeyleri sınavda soranlara ben hiiiç bir şey demiyorum artık kardeşim, okul bitiyo zaten son hafta polemiğe giremem olan bize oluyor -__-*
Amma konudan konuya atladım len *eheh* Ama dikkat ettiyseniz hepsi kıyıdan köşeden okulla alakalı. O kadar bıkmışım yani... Bitse de kurtulsam-bu sözü kaç defa dedim sayabilen?- Yazdım rahatladım *eheh* Bir sonraki yazımda offlayıp pufflamayacağım söz! Jaa ne~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder