Sayfalar

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatil zımbırtıları -23423445- ve diğer saçmalıklar

Başlıklara şööyle bi baktım da film serisi gibi olmuş yahu, kendimi çok önemli şeyler yazıyor gibi hissettim nedense. *öhöm höhöm*
Tatilimizi yaptık geldik falan şimdi gittiğimiz yeri uzuun uzuun anlatıp da kimseyi kaçırmanın alemi yok zaten otelin fazlasından çok eksiği vardı ki tek farkı su fışkırtan mantarıydı. Gitmeden önce sızlanıp duruyordum çevremdekilere "Ya Didim'e gitmiştik zaten daha önce başka yer olamaz mıydı sanki ühühü ayağım da yara olmuştu bak izi hala duruyoo.." onlar da Didim'in başka yerini görürsün işte fena mı diye avutmuşlardı ulan bi gittik önceki gittiğimiz otelin hemen yanındaki otel!! Daha da kötüsü öbür ayağımı da yara ettim!! Acıyo lan ühühü.. Neyse güzeldi gene bi ton karardık, yüzdük, hatta talibim çıktı falan.. Üzülsem mi sevinsem mii... :D
Sızlanmak istediğim bi konu daha var; yabancılar çok azdı. Geçen sene de tam tersi gittiğimiz yerde Alman akını vardı resmen ve ordaki Türkler de Almanca konuşuyordu çok Türk kalmıştık orda, bi türlü Türk-yabancı seviyesini normal düzeye indiremedik. Burda da birkaç tane Rus vardı ki hemen ayırt ediliyorlardı açık tenleri ve Türk erkeklerinin pek hazetmediği slip mayolarıyla~ Bi de Arap çift vardı onları ayırt etmek için slip mayoya gerek yok zaten.
Bi noktaya daha parmak basmak istiyorum, kıldan tüyden mevzulara girmiyim diyordum ama, bizim milletimizin kaderi midir nedir erkeklerin %90'ı göbek ve kıldan oluşuyor. Hani sadece göğsünde olsa karizmatik bile durabilir belki de neredeyse "Amca kazağını nerden aldın çok yakışmış ehehe" esprisi yapacaktık.
Göze çarpan başka bi durum da haşemalı teyzecikler. Haşemayla bi alıp veremediğim yok tam tersi günlük kıyafetleri yerine onlarla yüzsünler daha iyi. Ama daha azbuz bi renk bulamadınız mı be ya? Cort turuncular, patlıcan morları, yeşillilililer.. Bildiğin karpuzun kabuğu değil kendisi düşmüş denize arkadaşlarını da getirmiş. Dikkat çekmeyeyim erkekler mıçıma bakmasın derken sen havuz başındaki sarışın ablalardan daha çok dikkat çekiyosun be gülüm? Olmadı ama..
Bir de söylemeden geçemeyeceğim dj her kimdiyse zevksizin tekiydi. Ne kadar gerzeküstü şarkı varsa çaldı hıyar.
15 saatlik yoldan geldim yorgunum hala, yine yola çıkacağız sabah.. Ölüyoruuum.. diye bas bas ve tiz tiz bağırıyorum şuan!

4 yorum:

  1. deniz, kum, güneş, ruslar...mis. ya ben? ofiste sıkılıyorum, çalışıyorum, tekrar sıkılıyorum. kış gelsin bir an önce:(

    YanıtlaSil
  2. evet bu tatil bana değil sana yarardı :D Rus azdı ama yea boşver, Marmaris'te daha çok Rus var ben seni oraya göndereyim~

    YanıtlaSil