Sayfalar

30 Ekim 2011 Pazar

Gitmek veya kalmak. Bütün mesele bunlardan ibaret değil işte!

Pumpkin bayramı Halloween geldi ve ben elimde test kitapları paçoz bi halde ortalıkta dolaşıyorum. Peeeh..
Çok olaylar oldu, üzücü olaylar da oldu, aslında hepsi üzücüydü ya neyse işte. İnternetim belki de ben üniversite kazanana kadar gelmeyeceği için ne bloglara bakacağım ne buraya yazı yazacağım.. Yokluğum çok farkedilmiştir eminim <3 İşalla en kısa zamanda affedilirim üst kurum tarafından. Neyse efenim bilimum bayramlarınız kutlu olsun e mi.

Hıı ben gene onca yasağa karşın boş durmadım animemi de izledim kitabımı da okudum. Hemen listeliyorum:
-Ghost in the Shell tv serileri ve filmleri: Ben bayıldım! Filmleri Matrix çakması biraz ve animedeki bazı sahneler Matrix filminden yürütme olsa da ben Matrix'den daha çok sevdim ehe ehe.
-Tegami Bachi: Arkadaş önerisiyle izledim; sevmedim.
-Muteki Kanban Musume: Yine arkadaş önerisi. Sevdim ama komikti, hoştu falan.
-Baka to Test: Başlarda güzel güldürüyordu ama sonradan sıktı iyice. 2. sezonunu izlemem heralde.
-Haibane Renmei: İyi ki daha önce izlememişim. Yoksa değerini bilemezdim bu animenin.
Listeye yazmıyorum ama Shinrei Tantei Yakumo ve Jigoku Shoujo: Futakomori sınav haftasından çıktığımızda bitecek. Ayrıcana Otome Youkai Zakuro(böyle mi yazılıyordu?) 'dan uzak durun derim.
Kitaplar da On Küçük Zenci, Sergüzeşt, Hacı Murat. Bunları açıklamama gerek yok herkes biliyordur zaten :D
Şimdilik(veya birkaç aylık) hoşçakalın~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder