Sayfalar

10 Aralık 2011 Cumartesi

Sıkıntımı paylaştırıcı gereksiz bir yazı. Baştan uyardım bak.

Hayatımda o kadar heyecanlı şeyler oluyor ki buraya yazmadan edemem. Gerçekten kıskanılası bir hayat yaşıyorum bak. Bi anım da aksiyonsuz geçemez mi yahu? Bak anlatıyorum bak:
-Bir saat kadar önce bi temizlik yapmışım, hele o tuvaletleri bi temizlemişim yani bal dök sıç o derece. O kirlerle nasıl bir savaş verdim ne aksiyonlar yaşadım anlatamam. Gerçekten çok heyecanlıydı!
-Ondan sonra yorgun argın ders çalışamam şimdi bu halde diyip Sims3 oynadım. Ve anladım ki ben erkek olmamalıymışım valla çok çapkın olurdum ha. Tabi temellendirmem sims olduğu için çok da takılmayınız.
-Bi blogda herifin teki kadınlar salaktır şöyledir böyledir saymış etmiş. Feministler ayrı salak bunlar ayrı kimse kusura bakmasın. Dar görüşlülüktür bu bana göre ya da "bana tekmeyi koyan xxi hala unutamadım" demektir. Tabi bir de kadınlara has ve erkeklere has özellikler de var ama ben Üstün Dökmen'in yönetimi öneriyorum size; kızınıza araba oğlunuza bebek alın, büyüdüklerinde izleyin cümbüşü. Sosyoloji öğretmenimizin heykelini dikesim  geliyor kadın konuştukça. Bu maddeye çok tepki alacağım kesin.
-Rusça öğrenmeye başladım bir de. Alfabede zorlanmadım ama telafuz çok acayip ya böyle kelimeleri çiğneyip söylüyormuşsun gibi oluyor. Bakalım nasıl olacak. 5 insan olarak hayata atılacağım nabeer.
-M.A.L. da Steins Gate'i 3. sırada görünce dudağım uçukladı! Ne ara geldin sen oraya oloom! Bi an önce izlemeliyim ben seni.
-Lisan insan demişken arkadaşın teki Dünyayı geziyo resmen ben hala toiletta savaşları yapıyorum. Beni de götürün Hollanda'lara!!
-Şimdi düşündüm de niye Rusça öğrenme hevesi oldu ki birden? Origa dinledim gaza mı geldim? İngilizce'yi niye seviyorum diye sorarsam aynadaki şüpheci aksime; Nightwish'in sözlerini anlayabilmek için derdim şimdiki aklımla. Mesela R+ seven arkideş "sizin için Almanca öğreniyorum!" demişti onlara. Ama duymadıkları için çok da sıkıntı yoktu. Zira benim Bist du bleistift? esprimi duymalarını istemezdim ben, onlar da duymak istemez.
-Dışarı çıkarken beremi almayı unutmuşum, kulaklarımı hala hissetmiyorum. Gökyüzünü kapatmanı geçtim ayakkabımın bağcığının rengini bile seçemiyorum senin yüzünden sis.
-Şimdi de ygs için ona çalışmaya devam edeyim ben. Ehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder