Sayfalar

14 Ocak 2012 Cumartesi

Sıkıntı üzerine bir deneme

Sınavlar var, internet yok, telefon yok o yok bu yok derken net bulunca aldım sazı elime ve başlıyorum:

Şimdi yeni yıla girdik falan, çok da coşkulu geçmedi yine ailemle bizbize kutladık. Baktım millet şunu yapıcam bunu yapıcam yazmış; ben de benim neyim eksik diyerek yaklaşık 50 maddelik bi liste yaptım kendimce, sonra durdum bi düşündüm napıyorum ben allaaşkına yea diyerek yırtıp attım. Hangi listeyi tamamladım hangi hesabım birebir oldu ki sanki? Kabullendim artık listelere alerjim olduğu gerçeğini.
Geçen odamı toplarken farkettim ki odanın içi antikalarla dolu. Eski bi fotoğraf makinası, abaküs, kaset falan var hala evde. Bi antikacıya satsam mı acabağ?
Sınavlara açlışmak yerine anime izlemeye monkey island oynamaya başladım. 5 anime bitti oyun da bitmek üzere bakalım nolacak
Başladğım bütün romanları yarım bıraktım yazın okiicam yeaa diyorum ama pek sanmyorum.
Seneye üniye gittiğimde keman kursuna yazılmak istiyorum fiyatları uygun bi yer bilen varsa söylesin İstanbul'da tabii kiii~
Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder