Sayfalar

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Her telden..

*Hani filmlerde olur ya adamı örümcek ısırır yılan sokar cin kaçar bir şey olur da kurban süpersonik güçlere sahip olur. Hah işte benim de başparmağıma ısırgan dikeni girdi. Bildiğin kıymık gibi girdi parmağma küçük kırmızı bi nokta var şimdi acaba ısırganmadam olur muyum? Parmak uçlarımdan ısırık dikenlerinin çıkmasını heyecanla bekliyorum.
Bu arada Sanctum izledik okulda çok değişik bi filmdi izleyin e mi.
*Sayısal derslerden yine cortlamış biri olaraktan üstüne bi de beden dersinde istemdışı olarak gördüğüm o intihar sebebi "götçatalı"ndan sonra beni yemekler tanrıçası 2 porsiyon iskender ve yerfıstıklı mikemmel çoko metro kendime zor getirdi.
Tanrıça diyince aklıma şey geldi bu ülkelerin de cinsiyeti varmış ehe. Bi kitapta japonya için she diyodu çokacayip.
*Bir de bu kürtaj meselesi için bi yazı mı yazsam diyeceğidim ama bu blog ciddi bi yazıyı kaldıramaz sanırım. Çünkü ciddi oldum mu bir adana kebap gibi ciddi olurum. Aşırı yüksek 'eq'umdan(yersen) mıdır nedir kesin birileriyle feci fikir ayrılığı yaşarım. Farklı fikirlere kapalı olduğumdan değil sadece çok hassas bi konu.
*Emeen neyse okul bitiyo laan! Daha şimdiden 20li yaşlar cilt bakımları, yok efenim günlük basit makyaj sırları, rahat spor topuklar kuul saç modelleri filan fıstık derin araştırmalar içerisindeyim. Tabi nolacağım belli yine dandik bi göz kalemi niveanın anında eriyen vişneli parlatıcısı ve hassas ayacıklarım nedeniyle klasik sporlar ve alakasız saçlarım ile şıklığa teğet geçip koşarak uzaklaşacağım. Ama belli de olmaz tabi bu işler yılmak yok! Yeey..
*Bi de söylemesem çatlarım sonunda kendime benzetebildiğim içime sinen bir holivud yıldızı buldum! Diane Kruger! Benziyo dediysem andırıyo tabi yüz tipi falan özellikle kaşları göz şekli(malesef rengi değil) hık demiş benden pıklamış. Ben o hatun kadar güzellik konusunda şanslı değilim tabi. Kami-sama ikimizi yaratırken bende eli kaymış malesef.
*Bi de evde yapabileceğim para getiren meslekler araştırıyorum. Zaten önüme çok istekli olduğum bi hedef de koymadığım için böyle olacağı belliydi. Bu gidişle sonsuza dek evde oturup nikah şekeri hazırlamak zorunda kalacağım >__< (Kötü düşün iyi olsun(benim şansım da böyle işliyor nabalım))
*Rüyalarımda büyük gelişmeler var artık darbeler falan olmaya başladı. Padişah mı ne geliyodu bizim eve adam saf bir şey dünyadan haberi yok. Bunu öldürmeye çalışıyolar ve tabi ki ultrauyanıkartıçakal ve süper yetenekli ben devreye girip bir şeyler yapmaya çalışıyordum ama yapabildim kurtardım mı adamı hatırlamıyorum. Bir ara annemin kılığına girmiş biriyle dövüşüyordum o çok acayipti be.

Şimdilik bu kadar saçmalık yeter. Saçmaladığımın farkında olduğum halde gecenin bu vakti hala niye yazıyorum bilmiyorum sanırım kafa dağıtıyorum.
Sonuna kadar okuyan varsa benden gazoz kapağı hediye. Ayrıcana Almeda da gitti oh canıma değsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder