Sayfalar

17 Eylül 2011 Cumartesi

Hey Jüpiter!

Şimdi ben burçları okumayı pek severim. Dergilerde olsun astroloji kitaplarında olsun. Ama inanmam bi de öyle saçma bi durum var. Mesela arkadaşına Yay'ı okuyorum bir şey söylüyorum "oha aynı ben", devam ediyorum "yuh bu kadar olmaz ayynısı yahu", "...bağlılığı sevmezler..." "aha işte işte aynı ben dimi baksana yaa".
Ya bi git allasen neresi aynı? Orda yazıyor ortamlarda akar makar senin bütün ortamın tv karşısında maden suyun ve cipsin be!
Ağustos doğumlu biri olarak Aslan burcuyum diye ortalıkta dolanmaktan gurur duyuyorum ama bi sorunumuz var; burcumla uyuşamıyorum! Capcanlıdır, enerjiktir, kendini beğenmiştir, süslüdür zarttır zurttur.. Bi kere uyuşuğun tekiyim, ayrıcana bakmayın öyle gayet mütevazi bi insanım biri iltifat edince bi tuhaf olurum böyle, evden çıkmadıkça da ne bakım ne makyaj yani.. Durum vahim yani. Başka var mı bana tam uyan burç diye bakındım ama cık yok burçsuz kaldım resmen. Biraz ondan biraz şundan katarak bana yeni burç bulduk ama ismi yok daha ehe.(Hiiç kusura bakma Hatice 'Bili burcu' gayet saçma -__-)

Şimdi onu bunu bırakın da 2 gün sonra okullar açılıyo laaan! Bi de son sınıfım ben laaan!
Gerçi son sınıf olmanın pek bi getirisi yok bi kantin/yemekhane kuyruklarında en öne kaynak yapabiliyorsun(müdür onaylı, boru değil) bi de okulda bi havan oluyor özellikle çömlere karşı. O yani. Bi de ortanca katı bize verecekler ki sınıfların her biri düğün salonu gibi, bi de dolu dolu sıralar.. Sınavlarda herkes ayrı bi sıraya oturabilecek yani, kopya devri çöküş döneminde yani.. Vazgeçiyor muyum? Haayııırr...

Tatil başlamadan önce kendime 20 maddelik bi liste yapmıştım "bu yaz bunlar yapılacak" diye. Sadece 2 maddesini gerçekleştirebildiğim için koydum kenara, seneye artık..
Azıcık daha kuuchuu buranko izlemeliyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder