Sayfalar

19 Eylül 2011 Pazartesi

İlk gün mü? Bok gibi mi? Nerden bildin?!

Evey sayın seyirciler biliyorsunuz ki bugün okulun ilk günüydü. Sabahın köründe kalk, servis bekle, okula git, müdürü ve çenesi düşük bilumum insanın gürültüsünü dinle-bu müdürler çok konuşunca prim falan alıyolar bence o.O bana para vermedikleri sürece o kadar konuşmam yani-, sonracıma sınıfını bul otur ve bekle.. bekleee... Sonunda bi hoca! Hem de ne hoca! Kendisini ilk kez görüyorum ve duyumlarıma göre; bana soru sor seni sevim sözlü notu verim der, soru sorarsın neresini anlamadın gerizekalı der, o soru sorar yapamazsın seni rezil eder. Hoca hakkında duyumlarım bunlar. Sonra bi edebiyatçı var trt4 gibi adam. Bi cümle söylesin anında herkesin kafalar düşüyo... Nasıl çekilecek bunlar bi sene bilmiyorum..
Sınıf seçmeli ders olarak bio mu fizik mi karar verememiş durumda. 15 bio 15 fizik isteyen var. Kura çekilecekmiş yarın. İşalla bio çıkar lan! Fizikle aram hiiç iyi olmadı ki! Sadece benim değil bu salakların da süper değil ne bok yemeye fizik istiyolar ki?! Hadi fizik çıktı Zarife giriyo lan derse daha baştan kaybetmedik mi?! Bunları mantıklı bi şekilde düşünmenizi ve bio seçmenizi rica ediyorum litfen ama!
Hocalarımdan dersini kendimi zorlamadan zevkle dinleyeceğim tek kişi ingilizcecimiz. Kendisi 9. sınıftayken bizim dersimize giriyordu ve çok güzel anlatır. Tabi zor da sorar ama anlayınca yapıyor insan caanım.
Bi de kendime çizelge hazırladım özel durumlar olmadıkça uymaya çalışacağım. Hadi bana kolay gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder