Sayfalar

24 Eylül 2011 Cumartesi

Sınavlar dolayısı ile blogun üniversite hazırlık bloguna dönüşme olasılığı..

...oldukça yüksek efenim. Çünkü hayatım okullar açılınca otomatikman makineleşiyor. Erken kalk, servise bin, okula git, ders dinle-ve mümkün olduğunca gözlerini açık tutmaya çalış- sonra eve gel bilmem ne derken sana kalan zamanda ya ders çalışacaksın ya da eğlenceli işler yapacaksın. Mümkün olduğunca paylaştırmaya çalışıyorum baktım derse yeterince zaman ayırmıyorum okulda boş derslere atıyorum falan. Örnek öğrenci oldum resmen *-*
Önceki yazımda yeni öğretmenlerimin dandikliğinden bahsetmiştim ama onlar meğer en iyileriymiş. Yeni program verdiler bize kalan 2-3 düzgün denebilecek şartlara sahip hocayı da elimizden aldılar. Bu sene bi an önce bitmeli azizim.
Bu arada eve geldiğimde bikaç saat anime izlemeye özen gösteriyorum formdan düşmemek(!) için. Kuuchuu Buranko ve Usagi Drop bitirdim en son. İkisi de kısa ama harika seriler.
Kuuchu Buranko'nun konusundan çok animasyonuna bayıldım. Konusu psikolojik rahatsızlıklar olan bir animeye hem deli dolu bi doktor hem de onu destekleyici rengarenk renklerden daha iyi giden bir şey olamaz zaten~
Her bölümde bir hastanın rahatsızlığını belirliyor ve ona çözüm buluyoruz. Aynı zamanda birden ortaya çıkan "Fukuichi"nin bize yaptığı hastalık hakkındaki bilimsel açıklamalarını can kulağıyla dinliyoruz.
Bölümlerin hepsi aynı tarihlerde geçtiği için bi bölümdeki karakteri gözlerken diğer yandan bir önceki  bölümdeki hatta ondan önceki bölümdeki karakteri görmemiz mümkün.
Diğer animemiz olan Usagi Drop daha sakin bir anime. Bir yandan Rin'in büyümesini izlerken öbür yandan Daikichi'nin Rin için yaptığı fedakarlıkları ve onun da büyümesini(!) izliyoruz. Konusu gibi animasyonu da gayet sade ve sevimli..
Hazır sade animelerden giderken herkesin önerdiği Mushishi'yi izlemeden olmaz. En kısa zamanda başlayacağım sana da! Ama önce Evangelion <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder