Sayfalar

17 Ocak 2012 Salı

Şimdi kar falan yağsa hani ama soğuk olmasa böyle. Dışarı çıktığım anda montun dışında kalan bölgeler botoksa uğramasa. Negzel olurdu dimi?
Adam gibi yağdığın da yok sevgili kar. Vejeteryan yemeğin üzerine serpilen alakasız tuz gibisin, serpilsen bile alakasızsın. Yükseklere yağıyosun soğuğun bize geliyo. Çok pis bozuşuruz olom! Kabız gibi ne o öyle!
Gergin adamlıktan kurtulmak için intergalactic'in sakurasını deneyeyim dedim onu bile beceremedim! Turna kuşunu bile doğru düzgün yapamazken; hatta kağıdı düzgün kesmeyi bile beceremezken böyle bi işe girişmemeliydim. Kağıttan halı duvar falan yapmayı başarınca çabuk gaza geldim sanırım. Böyle değildim lan ben.. ühühü...
Gidip çay koyayım bari.

Ha bi de şeyi denediydim geçen gün, tuttuğum bakkal defteri çakması günlüğüme beni mutlu eden şeylerin ufak bi listesini yaptım, bi de daha gerçekçi bi yeni yıl planı. İnsan rahatlıyo cidden lan deneyin bence. Birazdan söylemek isteyip içimde kalan şeyleri yazıcam sonra yok edicem, bakalım rahatlatacak mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder