Sayfalar

20 Ocak 2012 Cuma

Yanlış anlaşılmalar üzerine..

Hani olur ya birini eleştirirsin böyle, sonra söylediklerine bakarsın ki neredeyse kendini anlatmışsın, şeklindeki bi girişten sonra izninizle sucuklu tostuma yumulayım biraz.
Ne diyorduk? Hah şimdi şöyle bir şey var; mesela ben bi bok bilmediği halde her şeyi biliyormuş havasındaki tatlı su monşerlerine kılımdır. Bi yandan da ben de öyleyim, doğruluğundan kesin emin olduğum konularda diyeyim, mesela işte "Şangay'ın nüfusu Tokyo'dan daha fazla" derim biri çıkıp der ki "olur mu öyle şey hıyar tabi ki Tokyo daha fazla" bi anda inat damarım kabarır "Görürsün bak benimki doğru çıkacak" derim ve doğrusunu öğrenmeden uyuyamam mutlaka araştırırım. Tokyo'nun Şangay'a açık ara fark attığını görünce de göt olur otururum, kapıştığım kişiye de durumu bildiririm. Ha ben haklıysam da gider "nooldu morruk" şeklinde selam veririm, şaka tabi ki kibar biriyim ben ehu ehu.
Geçen sosyoloji sınavında hoca kopya çektiğimizi ispatlamak için öbür sıraların fotoğraflarını çekerken arkamı dönüp ve arkadaşın kağıdına saliselik bi göz gezdirdikten sonra aramızda şöyle bi dialog oluşuverdi:
-Şu sorunun cevabı genel müdür olacak!
-Ama Şeyda da böyle yapmıış...
-Ona da söyle kızım olur mu hiç öyle.
-Ya ama bak burda sporcu diyo başkan diyoo..(nedir bu kabullenememe durumu hayret bişi)
-Ya kızım insanlar seni öğrenci olarak biliyo abla olarak değil bu da öyle işte genel müdür olarak biliniyo ayhh!
-E tamam işte o da anne olarak biliniyo belkiii..
-Ya soruyu doğru düzgün okusana senden tam olarak ne istiyo acaba!?(karakterimizin sesi burada oldukça yükselmekte)
-Aman dön önüne bee 2 şey biliyon diye hava atma!
Buradaki bahsi geçen soru anahtar statü müydü anahtar rol müydü tam hatırlamıyorum da anahtarlı bir şeyi istiyordu bizden. Neyse bilgimi başkasına aktarmak isterken yanlış anlaşıldığımı düşünüyorum. Çünkü ordaki amacım kesinlikle ezmek değildi. Ezemem de zaten diğer soruların çoğunu kitaptan bakmıştım çünkünüm. Siz de çevrenizdekilere bi şans verin bence eleştirmeden önce(kafiyeye gel), diyorum ben. Ayrıcana sınavdan da 100 aldım nabeer?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder