Sayfalar

25 Ocak 2012 Çarşamba

Sıradan tatil gününe renklendirici katan öğeler

Mesela erken kalkmak. Erken dediysek 7de kalkın demedik tabi mesela 12-1 gibi uyanmak yerine 9.30 gibi kalkmak bence büyük aksiyon. Kalan zamanınızda da meditasyon falan yapın kendinizce, gerinin falan. Bütün gün lokum gibi oluyosunuz, tansiyon arttırıcı bi olay olmadıkça tabi.
Gece yatmadan önce düşüncelere dalmak da renk katıyo bence. İnsanın aklına neler geliyo. Mesela bi anda aklıma ne kadar alakasız gen varsa beni bulmuş olduğu gelmişti.(Mantıklı şeyler düşüneceğinizi garanti etmiyorum tabi ki) Kardeşime bakıyorum ne kadar farklıyız o ne kadar sevimliyse ben o kadar kartım. Bu mudur yani adalet ühü ühü.. Olumsuzlukların doluşmasına meyilli bi düşünce sisteminiz varsa ve olumsuz bi konuyu düşünmeye başladıysanız derhal çiçek böcek düşünün yoksa çok geç olabilir.
Bir diğer konu da yemek yapmak. Bugün yemek yapmaya çalıştım dinamiti buldum mesela. Yakında atom bombası bile yapabilirim inanırsam olur bence.
Sonra artık hobilerinizden birini yapmak veya yeni bir şey öğrenmek veya ip atlamak..
Hıı bi de yeni eğlence çıkardım kendi kendime:Zen Deneyler

Bu arada sevgili lahanacini yorum atmışsın ama gözükmüyo blogda >__< Hesabını mı ne aktive etmek gerekiyormuş sanırım bi sürü zart zurt bilgin olsun diye şeettim ve teşekkür ettim :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder