Sayfalar

22 Nisan 2011 Cuma

Anne ben disiplinlik oldum!

Bizim hocaların çoğu salak. Bildiğin salak. Hem de süzme salak! Geo hocamızdan önceki yazımda bahsetmiştim zaten.
Demokrasiden yazılı olduk bugün. Zaten soruların çoğunu almıştık diğer sınıflardan kopyalar falan da hazırdı-2 saat ezberlemeye mi uğraşacağım- Hoca sınavın başında belirtti "Sınavda konuşmanıza birbirinizden kopya çekmenize izin veriyorum ama kitap açmak ya da kopya kağıtları yasak!!" Haa.. haa.. ha.. salak diyorum işte :D Neyse biz durumu değerlendirdik tabi ki hatta ön arka yetmedi sınıfın diğer ucundakilere de bağıra bağıra kopya verdim bütün dikkati üstüme çektim tabi. Hoca uyardı sonra "Sadece yanınızdakiyle konuşun ya sınava benzemedi hiç." Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim :D Bir yandan kolum kadar kopya kağıdından bakıyorum tabi çaktırmadan konuşmaya izin var da yanımdaki de bir şey bilmiyo ki mahkumuz kağıtlara... >__< (Neyse ki blogumu bizim oaralardan kimseler bilmiyo *eheh*)
Bir ara önümde oturan arkadaş kağıda bakarken yakalandı ve kağıdı alındı, haliyle hemen bütün kağıtları çaktırmadan çantaya attım(iyi ki de atmışım lan, hıı sıra arkadaşım da sağolsun bakmaya korktuğu için kendi kağıtlarını da bak bana söyle diye kucağıma atmıştı sağolsun) Arkamdaki arkadaştan da bilmem kaçıncı soruyu söylemesini istiyoruz salak 2 cmleyi biraraya getiremediğinden kağıt değiştirelim öyle yaz dedik. Bu süperzekalı(!) arkadaşım da hoca bize bakarken kağıdını önüme atmasın mı?! (atma laan T__T) Haliyle hoca dibimizde bitti ve dikkat! kağıdını atan arkadaşınkini değil 'benim kağıdımı ve sıra arkadaşımın kağıdını' aldı ve yakalanan diğer arkadaşımızın kağıdının yanına ayırdı~ Neydi bu şimdi? Hadi ben neyse de niye yanımdakinin kağıdını aldın artiz?
-Hocam arkadaşın kağıdını niye aldınız?!
-Ben sizi kaç defa uyardım!! Ukalalık yapma!
Haa?!! Afedersin de ne zaman uyardın? Benim niye haberim yok? Üstelik diğer sıralardan keskin fısıltılar gelirken neden benim konuşmam batıyor? Çok dikkat çekiciyim ya hu *teheheyt*
Haa şeyi söylemedim bir de bu yanıma gelip artiz artiz "Göster bakayım şu 2 saattir baktığın kağıtlarını" diyip sıramın altını, ceplerimi falan aradı ama bir şey bulamadı :D *şaak* Ardından da sinirinden kağıdımı almıştı falan filan.. Arkadaşıma da üzülüyorum ha bu dönem 3. kez kağıdı alınıyor hem de başkaları yüzünden o.O
Neyse bu uzun hikayeden ne öğrendik? Arkadandakilerden ne kopya çek ne de kopya ver bundan sonra!! Ne varsa önümüzdeki arkideşlerimden var ya hu o.O

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder