Sayfalar

25 Nisan 2011 Pazartesi

Ders ders ders...

Şu aralar çok fena ya. Sabahları götümü zor kaldırıyorum resmen lan. Ünide napacağım hiç bilmiyorum. Aslında biliyorum. Şöyle sabah kalkma saatine kuracağım 7-8 tane saat ve en sonuncuyu kapatınca kafamdan aşağı bi kova su dökülmesini sağlayan bir mekanizma kuracağım. Olur mu kine? Olur olur..
Sınav haftası bitmeden sınavlar yeniden başladı iyi mi bu seferkilerde yırttım yırttım yırtamadım sıctım bildiğin. Burdan tutup eğitim sisteminin dandikliğine kadar da hiç tereddütsüz uzatabilirim. Sınıfa çubuk kraker götürdüm diye kınama almış insanım ne de olsa. Şu disiplin işi noldu bi öğrenebilsek :D
Bunca işin arasında anime izlememi de aksatmadım tabi ki!-Ne işi ya?- Mahou Shoujo Madoka Magica adlı animeyi bitirdim dün. En sevdiğim animelere girdi açıkçası. Gerek kurgu olsun gerek çizimleri olsun-bir hastane odası var sanarsın Dali sergisindeyiz- müzikleri de güzeldi. Bir tek finalini beğenmedim o kadar. Hıı afişine aldanıp da öyle cici kızlar sevgi ve adalet adına savaşıp kötüleri dövüyolar sanmayın sakın. Döverim! Gayet karanlık bir atmosfer vardı çünkü. Anime hakkındaki bölüm incelemelerini  Animedyum'dan bakabilirsiniz.
Puella Magi kızlarımız~
Amaan yazacak bir şey bulamıyorum ya hu. İnternette gezineyim azcık ilginç şeyler var mıdır acep.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder