Sayfalar

18 Nisan 2011 Pazartesi

Ne zor işmiş lan blog açmak..

 Bilenler bilir valla kaç gündür isim bulacağım diye neler çektiğimi. Bulduklarımızı saymak gibi bir yanlış yapmayacağım zira daha girer girmez blogdan soğumanızı istemem tabi~ Micchiin ve Kiwi'nin son anda vazgeçirmesiyle Color of Pumpkin'den vazgeçmenin burukluğunu yaşıyorum tabi.. Güzel ama lan? Sempatik? DİMİ?!

Pumpkin Pie'a alışmışken bi baktım malın teki çoktan almış zaten! Görürsün lan sen dedim arasına tire attım bi dene; onu da alan varmış iyi mi! Oysaki serviste özel koltuğuma kurulmuş(13 numara boru değil) kara kara düşünürken birden aydınlanma yaşamıştım.. Yine bi tavsiye sonucu 'the' koydum başına ve öyle işte~ Hala içime sinmedi ama alışırım yakında yeaa! Yani umarım. 
Neyse efenim yeni blogum hayırlı olsun ya. Umarım çabuk bıkmam çok heves ettim çünkü :D Yazmak ne güzel şey! Eğitim şart!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder