Sayfalar

20 Nisan 2011 Çarşamba

Ben de kek yaparım kii~ Hem de çikolu~

Hepsi kardeşimin suçuydu - başlar başlamaz iftiramı atayım da *eheh*- Neyse efenim her şey okuldan gelir gelmez kardeşimin "Abla kek yapalım mııı?" diye yalvaran kedi gözleriyle bakmasıyla başladı. Kaç gündür kek pasta tariflerine bakmasından şüpheleniyordum ama cesaret edeceği aklıma gelmemişti doğrusu. Gaza geldim ben de tabi, "Oluuur" şeklinde bir cevap verdim.
Tarifi kağıda yazdık malzemeleri hazırladık falan, bendeki tecrübe sıfır tabi MasterChef'ten ne kadar bilgi edindiysem hepsini konuşturdum ama *eheh* Tamam ya en azından batırdığım anda sonraya bırakmadan temizleme işini düzgün yaptım :D Bir yandan ağır eleştirilere maruz kaldım bildiğin:
-Ya ablaa öyle mi karıştırılır bırak ya bırak!
-Ya sus 2 dakka sen kendi işine bak karıştırıyoruz işte! >__<"
 Çok güzel anlaşırız ayıptır söylemesi. Neyse konumuz bu değil. En sonunda keki attık fırına yarım saat sıkılmadan kabarışını izledim çokoştu lan <3 Kendi uğraşın olunca daha bir kıymetli daha lezzetli geliyo. Yok kendi yaptığım Bianchi's food-vari yemeklere olan bağışıklığımdan değil tadı cidden bir şeye benzemişti! Çok mutluyum lan!
Bu da yaptığımız kek~ Tam olarak böyle olmadı tabi ama tadı aynıdır diye düşünüyor ben.
Tarifi merak eden olursa tıkırdatsın şuraya.
'Afiyet olshun!'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder