Sayfalar

28 Nisan 2011 Perşembe

İnsan mısın sen?


Rüyasında insan olduğunu gören bir kelebek miyim? Ya da odamın içine bir kelebek mi girdi? Ne işin var oğlum burda. Kışt hadi kışt.
Sms'im bitti zaten mutsuzum umutsuzum. Kendimi elmaya vermişim, karnım da ağrıyo. Bir de salak insanlarla uğraşmak zorunda kalıyorum. Bir insan kendini niye sorgulamaz ki? Niye hatayı hep başkalarında arar? Nedir bu ego nedir bu.. ııı.. şey.. ıımm.. o yea!
Arkadaşın teki içini dökmüştü(!) geçenlerde. Dert anlatmak da değil aslında küs olduğu insanı aşağılayarak kendisinin madur olduğu bir hikaye anlattı. Başta yedik aslında da sonra düşündüm şimdi şikayet ettiği varlığı dinlesek o da tam tersi bir hikaye anlatacak. Ve hikayenin teması aslında - evet, bildiniz!- kız/erkek meseleleri <3 Aşık olmuş denyolar. 1 hafta sonra terk edecekleri günde 3 kız idare eden biri için mahalle karıları gibi saldıracaklar birbirlerine hohohoyt. Aslında izlemesi zevkli oluyo lan hadi dalın birbirinize *-* Ben de profilimde yazdığı gibi yükseklerden bir yerden çekirdek çıtlatarak izleyeceğim sizi ve zevk alacağım bundan, evet!
Aşk bu kadar basit bir şey mi? Ben cevabı bilmiyorum beyim bilir :P de gerçekten o kadar basit mi ki? Yandaki kahve gibi içiyosun böyle sonra bitiyor mu? Arkadaşlar konuşurken azıcık kulak misafiri oldum-ayy biliyorum çok ayııp ama napiiim da-ya-na-ma-dım! neyse konumuza dönelim..- biri 2 kız birden idare eden bir çocuğun dramını anlatırken arkadan biri sözünü kesiyor ve diyor ki:"Delikanlı çocukmuş!" yek yea.. sie lan ordan o.O" Bir de bunları adamdan sayıyorlarmış meğer! Çağın gerisinde kalmışım resmen o şet.
Tabi kimseye demiyorum kimseyle çıkmayın, evde oturun örgü örün, kadın programları izleyin ve İzdivaç'taki adayları gözden geçirin. Ama en azından bokunu çıkarmayın :D Kavak Yelleri gibi herkes birbirinin eskisi olmasın lan, ayıp lan.
Neyse bu kadar nasihat yeter, içimi döktüm rahatladım eheh. Bir sonrakinde tekrar fok balıklarının yalnızlığı hakkında konuşacağız bizden ayrılmayın, baay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder