Sayfalar

26 Nisan 2011 Salı

Papatyalardan taç yapma zamanı gelmiş!

Gelmiş lan gelmiş! Hatta bugün okulun bahçesinden yolduğumuz -bahçede de ottan çiçekten bol bi bok yok zaten- papatyalardan taç falan yaptık; hatta kafamıza taktık foto çektik dolandık falan, millete çiçek dağıttım "Ayy ne şekeer" dediler ama sonra çiçekleri naptılar bilmem.
Ağaçlar da boş durmamış tabi kiraz ağaçları falan çiçek almış 1-2 dal yoldum soktum bir bardağa duruyorlar şu an kaktüslerimin yanında uslu uslu :3
Bİ DE ERİKLER ÇIKABİLSE!! Şöyle tuzlu tuzluu.. Canınız çekti demi? *tehehe* -"Ben erik sevmem kii" diye artizlik yapanlara uçarım haa u.u Sevin, sevdirin anacım-
*Şlap şlup*
Kapanışı da sınıftaki F----- ve O------ adlı arkadaşlarımın yazdığı şiirle yapmak istiyorum. -Sansürün sebebi isim vermek istememeleri küfür yok rahat olun asdsfgh-

FOKUR FOKUR FOK BALIKLARI
 Evrende bir yıldız
Elimde var kupa kız
Napsak bilemiyoruz
Fok balıkları çok yalnız

Kahvaltı olmaz çaysız
Tavla oynanmaz zarsız
Japonya sular altında
Fok balıkları çok yalnız

Bara girilmez damsız
Eve girdi hırsız
İboyu da vurdular
Fok balıkları çok yalnız

Sokaklar artık ıssız
Yine kaldık kızsız
Kaderimse çekerim (o ne demek lan)
Fok balıkları çok yalnız  

Çok kullanırsan cımbız
Kalırsız ortada kılsız
Sonuç olarak
Fok balıkları çok yalnız *şak şak şak*
Not:Bu şiir fok balıklarının yalnızlığına dikkat çekmek için yazılmıştır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder